Adventurer ma dynamiczną i spontaniczną podróż, nie wiedząc, co przyniesie przyszłość dla niego, Adventurer nie koncentruje się na produkcji elementów, ale je znajduje. Twoim celem jest stworzenie LockPick (wytrych do otwierania skrzyń) i Finders element, który pozwala, szukać skarbów i ukrytych pomieszczeń pod ziemią.
Adventurer może być zawodem, który rozwija się szybciej w grze, jak również jest najwolniejszy, wszystko zależy od poziomu doświadczenia.
Aby dołączyć do tego zawodu, należy skonsultować się z NPC Todd Snap, można go znaleźć po lewej stronie w Trade Center wraz z pozostałymi innych zawodami. Przechodząc do przygód, można skorzystać ze stolika, który jest tuż za Todd Snap (Adventurer WorkShop E), tutaj będziesz mógł tworzyć swoje pierwsze Lockpicks i Finders.
Pierwszym krokiem, a także w innych zawodach, jest sprawdzenie elementów, które mogą być wykonane z umiejętności 0. W tym przypadku możliwe jest Item Finder E i Otwierania zamków.
Wskazówka: Życie Ryzykowny zasadzie kręci się wokół tych dwóch elementów. Zawsze dużo Lockpicks bo nawet bez jakiegokolwiek elementu programu Finder, można jeszcze znaleźć jakieś skrzynie rozrzucone po mapie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz